mandag 31. desember 2012

Så er alt blått og stille...

og det er nyttårsaften 2012. Det bølger litt på sjøen, og et tynt teppe med  fersk snø ligger på bakken, noe som gjør at ser rent og fint ut. Et godt utgangspunkt for å ta i mot et nytt år senere i kveld.

2012 var et år som på mange områder ga meg ulike begivenheter jeg ikke greide å forutse og heller ikke hadde drømt om i min villeste fantasi. Uansett ble året totalt sett et år med overveiende positive overraskelser. Mange har jeg møtt i løpet av året, og jeg vil takke alle dere jeg på en eller annen måte har samarbeidet med.

I blåtimen er det fint å fabulere om et rikt og spennende godt nytt år for deg som leser dette og for meg som skriver. For meg ble et av årets høydepunkter utdeling av Finnmarksprisene 5. desember 2012, som du kan se på video her.

Foto av et av mine keramikkarbeider med tittel Mørketidslys (2006)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar