søndag 7. februar 2010

Konferanse i Oslo "Tvangsforskningsnettverket" 22-23 mars 2010

Påmeldingsfrist 22. februar 2010
Brosjyre finner du her
Spørsmål jeg har stilt til Tvangsforskningsnettverket:
Brukernettverk?
I fjor deltok jeg også på konferansen i Oslo. Etter hvert er vi en del som har kommet i kontakt med hverandre som selv har opplevd på kroppen å bli utsatt for tvang, og jeg vet at flere av dem har meldt seg på konferansen.
Kanskje et brukernettverk eller lignende kan være en ide å få til? Jeg har dokumentert mine opplevelser i boka "Kjærligheten spør ikke, den bare er", og andre har dokumentert sine opplevelser igjennom artikler og blogger.

Et brukernettverk bør selvsagt styres og drives av brukere, men kan det tenkes at tvangsforskningsnettverkets konferanser og samlinger kunne vært en arena hvor vi som brukere kanskje kunne hatt våre møter i tilknytning til? Og at vi kunne sponses fra Tvangsforskningsnettverket?

Hvilke forskningsprosjekter er i gang og hvilke er planlagt? Og er det brukere med i prosjektene? Brukere som kan være opptatt av andre spørsmålsstillinger som er noe annerledes enn de som stilles av forskere som ikke selv har erfaring med å ha vært utsatt for tvang?

Brukerforskere, hvor er dere?

1 kommentar:

  1. Ser frem til å høre svarene på dine viktige spørsmål! Takk for at du stilte dem!

    SvarSlett